sobota, 27 sierpnia 2011

III



Kolejna cisza w eterze, tym razem spowodowana moimi wakacyjnymi wojażami ( relacji z wakacji zapewne możecie spodziewać się na dniach ), a tymczasem Rękopisowi stuknął kolejny rok... Rok znowu szczególny i pełen wielu miłych zdarzeń związanych z moim bazgroleniem. Tutaj należą się podziękowania wszystkim, z którymi w ten czy inny sposób stykam się w swojej aktywności publicystycznej. Dziękuję przede wszystkim czytelnikom - bez Was to wszystko nie miałoby sensu. Dziękuję wszystkim wydawcom - czy to komiksów (szczególnie Kultura Gniewu i Timof i cisi wspólnicy !) czy płyt (Wrotycz). Dziękuję organizatorom koncertów, którzy zapraszają moją skromną osobę na tak wspaniałe imprezy(klik, klik). To dla mnie wielkie wyróżnienie. Dziękuję całej ekipie Kolorowych Zeszytów (Kuba, Marcin, Maciej - musimy się nabzdryngolić!), Tomkowi z Apostazji i współtworzącej Arkham Lilandrze. Bardzo się cieszę, że mogę z Wami współpracować.

Szczególne podziękowania należą się mojej dziewczynie, która nie dość, że jest pierwszym czytelnikiem wszystkiego, co nabazgrolę, to jeszcze robi mi korekty i wytrzymuje ze mną na co dzień, mimo, że często wszystko to niebezpiecznie przypomina skecz Monty Pythona o Beethovenie:




Cóż mogę dodać... Mam nadzieję, że wypijecie jakiś toast za Arkham.

Hail to the lions! For many and new years !

!!!KONKURS!!!




Z okazji rocznicy postanowiłem też ogłosić - pierwszy w historii Arkham - konkurs. Żeby otrzymać nagrody trzeba będzie zaprojektować logo ( edit: gdy pisałem "logo"miałem na myśli coś takiego: klik ) i baner dla mojego drugiego bloga - Songs For Lovers and Gangsters. Nie chcę nikogo dyskryminować, więc od razu zaznaczam, że nie muszą to być rysunki. Równie dobrze może to być jakiś kolaż wykonany w fotoszopie. Termin nadsyłania prac wstępnie ustalam na 27 września, chyba że nie nadejdzie więcej niż 5 zgłoszeń, wtedy przedłużę. Ale mam nadzieję, że frekwencja dopisze, nagrody są w końcu atrakcyjne. To dwa komiksy z Kultury Gniewu, których nakład się już dawno skończył - Pixy i Insekt ( klik - recenzja Michała Misztala). Do puli dorzucam również Księgę innych ludzi w której, oprócz opowiadań znajdziecie między innymi chyba jedyny opublikowany w Polsce komiks Chrisa Ware'a.

Prace proszę wysyłać na adres: krzysztof.ryszard.wojciechowski@gmail.com

Zapraszam do udziału!


10 komentarzy:

Krzysztof Ryszard Wojciechowski pisze...

Z postanowień na przyszły rok - przede wszystkim znów więcej pisać o muzyce.

Mam też nadzieję, że na dniach uda mi się remanent tutaj zrobić. Zmienić szablon bloga i stworzyć porządny dział z linkami.

Krzysztof Ryszard Wojciechowski pisze...

No i podobno ma być Arkham na fejsbooku... ale to już nie ja mam zrobić.

Marcin Z. pisze...

no to zdrówko!

Michał Misztal pisze...

Gratulacje!

Anonimowy pisze...

...rozumiem, że jedyną treścią jaka ma znajdować się na ów logo/nagłówku jest "Rękopis znaleziony...."?

Krzysztof Ryszard Wojciechowski pisze...

Jaki Rękopis? "Songs for Lovers and Gangsters" ma pisac.

Krzysztof Ryszard Wojciechowski pisze...

... a równie dobrze jeśli ktoś ma dobry, uzasadniony pomysł to może nawet nic nie pisać... pełen fridom.

Anonimowy pisze...

...jasne;]...sorry za brak pisania ze zrozumieniem;]..to było na myśli.

Stark pisze...

Gratuluję. Od pewnego czasu zaglądam regularnie, zawsze jest co poczytać.

Krzysztof Ryszard Wojciechowski pisze...

Dzięki! Też zaglądam czasem na santasangre.