czwartek, 27 sierpnia 2009

Rękopis znaleziony w Arkham : Year One

Na dzis przypada rocznica owego bloga. Jak sami pewnie widzicie raz jest więcej wpisów raz mniej.Ostatnio popijałem za dużo to było mniej wpisów:P ale to się zmieni. I tak nieźle że pierwszy rok odfajkowany. Co do zawartości to trochę mało o filmach tutaj pisze, mniej niż się na początku spodziewałem. Kilka wpisów nt komiksów leży niepoprawionych w notatnikach. Muzyka jak widzicie... nie chcę was męczyć jakimiś klasykami które znacie lub możecie sami do nich dotrzeć- nie o to chodzi zresztą w tym blogu (acz mam/miałem w planach zrobić cykl top 100 neofolk ale to jeszcze zobaczymy).

Kombinuje ostatnio z jeszcze jednym ''prodżektem'', jak dobrze pójdzie (nie będę zapeszał) to niedługo zdradzę o co chodzi. W każdym razie będzie bardziej filmowo i mniej chaotycznie.

Dzięki że włazicie, czytacie, komentujecie itd.


a teraz na piwo marsz ! ~:)


Heilige!

4 komentarze:

Lila pisze...

Hepi berfdej, hepi berfdej dear blog, hepi berfdej tu ju!

zivelajugoslavija pisze...

top 100 neofolku, tak tak tak
sto lat!

Krzysztof Ryszard Wojciechowski pisze...

łi łil si.Z panią co pisała nad tobą pobiłem się już o top 20.Więc pewnikiem top byłby bardziej kontrowersyjny niż sam neofolk.
ale myślę o jakimś skondensowanym top 10/20(fundamenty) a potem bez jakiś ceregieli co najlepsze płyty... tyle że średnio to 'top' będzie wtedy.No zobaczymy...

po za tym nie znam cię:D a już mi się rzucasz na to jak hitler na polske.

zivelajugoslavija pisze...

To Polska napadła na Hitlera.