piątek, 6 listopada 2009

A teraz coś z zupełnie innej beczki: Heloł Kazik Hałar ju.Raczkowski.

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

słuchaj Latający Psie, z tego co wiem, to siedzisz troche w kraucie, pytam się więc Ciebie czy mógłbyś mi polecic plyty podobne do 'electrip' xhol caravan?

pozdrawiam,
jazz

Krzysztof Ryszard Wojciechowski pisze...

nie znam xhol caravan :D.ja taki krutowiec jestem co progu nie rusza za bardzo...stąd moja wiedza często cedzona jest.wiele płyt wywalałem po kilku minutach i przeleceniu po nich.Po xhol caravan sięgnę dzięki tobie bo mnie ominęło.Po tym co widzę na YT to coś dla mnie acz trochę zbyt jazzujące(mimo wszystko sprawdzę całe płyty).Z takich bardziej avangardowych rzeczy polecam Amon Duul II i Popol Vuh które pewnie znasz i np DOM który niedawno wstawiałem.Ostatnie moje odkrycie z tej mańki to Code III którego jeszcze dobrze nie przesłuchałem.Jak przesłucham 'electrip' to ci może coś jeszcze konkretnego polece...

Anonimowy pisze...

Code III jeszcze nie znam, ale poznam :-) ten xhol caravan wczesniej nazywali sie soul caravan i grali mieszanke soulu i jazzu, pozniej cos im odwalilo i zaczeli tworzyc to co powstalo na electrip :-) wielu plyt to oni nie nagrali :-) i nie ma tam tak duzo progu, chyba wiecej jazzu, no nic najwyzej to wywalisz :-)

pozdrawiam

Krzysztof Ryszard Wojciechowski pisze...

no ja za wszelkimi fussion ,jazz etc nie przepadam:).Ale zobacze zchęcią to co jest na YT jest fajne.

Anonimowy pisze...

pozwole sobie cos jeszcze Tobie polecic. Ejwuusl Wessahyqqan się zwią, nagrali tylko jedna plyte pod tym samym tytulem w 1975 roku,

pozdrawiam

Krzysztof Ryszard Wojciechowski pisze...

Ok spisuję. ja wszystko sprawdze w przyszłym tygodniu bo dzisiaj na Psychic tv jadę a potem będe do środy leczył kaca.

Anonimowy pisze...

no to udanego! :-)