czwartek, 18 października 2012

Back to Arkham.


1. Już mogę zdradzić, i to właściwie po fakcie, bo magazyn się wyprzedał* - mój artykuł o "Promethei" ukazał się w specjalnym papierowym wydaniu Magazynu Miłośników Komiksu KZ. Tych, którzy nie załapali się, a chcieliby ten tekst przeczytać, uspokajam - prędzej czy później nadarzy się okazja. Możliwe, że zostały jeszcze jakieś egzemplarze w Centrali, jeśli komuś zależy, to warto się zapytać (klik). W magazynie ukazało się wiele interesujących artykułów autorstwa tak znakomitych publicystów jak Piotr Sawicki, Marcin Zembrzuski i Mateusz R. Orzech. Jeszcze nie miałem okazji zapoznać się z całością - po lekturze na pewno podzielę się wrażeniami na fanpage'u (warto polubić bo codziennie dużo się tam dzieje - klik).

edit: dostałem właśnie info że w Centrali zostały jeszcze dwa egzemplarze. Gazunie można otrzymać - gratis wystarczy zrobic zakupy w sklepie Centrali (klik) na minimum 100 zł. Kto pierwszy ten lepszy!


2. Do Niemiec na razie nie wracam. Spadek euro, obowiązki w domu i bolące nogi (kiepsko znoszące przerzucanie 40 ton dziennie) skutecznie odwodzą mnie od tego. Jeśli ktoś miałby namiar na jakąś zdalną fuchę - niekoniecznie związaną z komiksem - to proszę dać znać. Umieć pisać, chcieć pracować. 

3. Jak co roku na MFK przyznano nagrodę dla najlepszego wydawnictwa. Wygląda na to, że pisząc recenzje Goliata (klik) wykrakałem laury dla Centrali. Gratuluję. Zasłużyliście na to. Nagrodzonym twórcom komiksów również gratuluję (Robercie Popielecki! Brawo!). Na pewno przyjrzę się bliżej wszystkim wyróżnionym pracom.

4. Teksty na Arkham, począwszy od jutra powinny zacząć pojawiać się już regularnie. 

*To zabawne, bo już drugi raz papierowy projekt w którym biorę udział wyprzedaje się na pniu - wcześniej było tak w przypadku Ulvhel, o którego ukazaniu się nawet już nie informowałem.

Brak komentarzy: