poniedziałek, 27 sierpnia 2012

IV



Jakoś tak wyszło, że Arkham ostatnio aktualizowane było z okazji czyichś urodzin lub śmierci. Co za dużo, to niezdrowo i gdyby w grę nie wchodziła tak istotna sprawa, jak rocznica bloga, to chyba bym sobie ten wpis darował. Niemniej urodziny Arkham to dla mnie ważna okazja - przede wszystkim, by podziękować Wam za to, że do mnie zaglądacie. To już czwarty rok. Dziękuję - mam nadzieję, że zdajecie sobie sprawę, że bez Was nie ciągnął bym tego tyle lat.

Urodziny stały się dobrą okazją do liftingu szaty graficznej bloga - skórka z której dotychczas korzystałem pamiętała jeszcze czasy, gdy Glemp był prymasem. Zmienia się również logo. Autorem nowego projektu jest znakomity grafik Tomasz Bardamu

KONKURS

Idąc z duchem czasu postanowiłem założyć facebookowy fanpage (prowadzący do niego odnośnik widzicie po prawej). Mam nadzieję, że będzie się tam sporo działo - będę dzielił się wrażeniami po każdym filmowym seansie, muzyką (Songs for lovers and gangsters zostaje tam przeniesione) i relacjami z pchlich targów (dziewczyna podpowiada mi, że w blogosferze fachowo nazywa się to haule zakupowe:|) .

Na dobry początek ogłaszam konkurs, w którym do wygrania są:


- bramka nr 1: Hellblazer "Rare Cuts" 



Komiks w języku angielskim. Bardzo fajna antologia, od której z powodzeniem można zacząć przygodę z Hellblazerem.


-bramka nr 2: Charles Bukowski "Szmira"


 Zdecydowanie dla tych, którzy już trochę zapoznali się z twórczością Bukowskiego. 


- bramka nr 3: Hal Hartley. Kino prawdziwej fikcji



Wywiady z jednym z najciekawszych amerykańskich reżyserów niezależnych.



- bramka nr 4: Ścigany. Roman Polański.


Osobiście nie czytałem. Pan w księgarni mówił coś o parszywej trzynastce.

Zadanie konkursowe nie jest trudne: by wziąć udział w losowaniu nagród wystarczy polubić stronę Arkham na Facebooku, udostępnić ją na swojej tablicy i potwierdzić udział dodając komentarz pod tym wpisem (na fanpage'u rzecz jasna tu dokładnie). W komentarzu podajcie, którą z nagród wybieracie. Konkurs trwa przez cały wrzesień. Co tydzień będzie można wygrać jeden z fantów. Możliwe, że w trakcie pula nagród się powiększy.


3 komentarze:

Tak to ja! pisze...

Sam chciałem założyć facebookowy fanpage dla swojego blogu, ale kompletnie nie wiem jak to zrobić. Nawet zarejestrowałem się kiedyś na facebook jako Vernon Vian, ale nawet to nie pomogło. Nie ogarniam tego.

Czy dobrze pamiętam "Szmirę", tam bohater odwiedza sklep z komiksami dla którego pierwowzorem był sklep prowadzony przez ojca Leonardo DiCaprio. Czy coś wymyślam? To była pierwsza jego jego książka jaką przeczytałem. A nie druga.

Kuba Oleksak pisze...

Cóż więcej powiedzieć - "lubię to!" i powodzenia!

Krzysztof Ryszard Wojciechowski pisze...

"Sam chciałem założyć facebookowy fanpage dla swojego blogu, ale kompletnie nie wiem jak to zrobić. "

Daj spokój. Też się nawkurwiałem kilka godzin.

"Czy dobrze pamiętam "Szmirę""

Też wieki nie czytałem i niewiele pamiętam. Niedługo będę powtarzał.